16. juli 2014

Stolthed - Personlighed - Beslutning

Man skal være stolt af den man er og det man beskæftiger sig med, så kan alle andre tænke hvad de har lyst til, for der vil altid være nogen der er misundelige over det, eller ser ondt på det man gør, jeg ser kun på det positive, da livet er for kort til andet :) .

Jeg er stolt af at jeg har taget beslutningen om at tabe mig og få den krop som jeg ønsker mig, så jeg er tilfreds med mig selv. At jeg har tid til at være sammen med min dejlige familie, og være der for min søn, min øjesten og guldklump, han fortjener alt den tid med sin mor han kan få og en mor med overskud og energi til ham.
Tiden kommer til at løbe af sted og "om lidt" bliver han 18 år og flytter hjemmefra, så vil jeg ikke kigge mig tilbage og se at jeg ikke har været sammen med min søn, ikke været til en masse forskellige arrangementer han deltager i, ikke har været der for eller lyttet til ham, når han har noget på hjertet. 

Arbejde betyder meget, men familien betyder ALT!! <3 <3 <3
 
Han skal vide at hans mor altid vil være der uanset hvad og at jeg elsker ham over alt på jorden.

Jeg skal få lagt en plan så jeg har bestemte dage jeg kommer til at træne og få passet ind, så at jeg også har tid til at være sammen med min søn og min dejlige mand. Når jeg starter på HF, vil jeg gerne indrømme at der sikkert bliver dage hvor jeg har for lidt tid i forhold til det jeg gerne vil med mit liv, men det er også vigtigt udover at tænke på sin familie at man tænker på en selv.

Jeg har taget en lille drejning i min plan, da jeg gerne vil nå flere resultater end løbetræning gir, starter jeg med at træne i fitness center og jeg har valgt at træne i DGI-huset i Vejle af 3 årsager:
  1. Jeg har trænet der før og var super glad for at være der. Man kan både træne alm. fitness, komme på forskellige hold eller tage i svømmehallen og træne eller tage derhen med familien en dag. Så er det heller ikke så dyrt igen.. :)
  2. Det ligger lige ved siden af skolen, hvor jeg skal studerer, så det er nemt lige at tage derover og træne. :)
  3. Når Lucas skal afleveres/hentes i Vuggestue, så er det ikke en omvej, da det ligger lige i midtbyen og er i gå/cykelafstand til det.
Derfor er valget helt klar, at det blev der jeg skal træne fremover og bruge en masse timer.
Første skridt er på vejen er beslutningen og den er taget, så er det bare med at komme afsted.
Jeg vil stadig gerne løbe ude i naturen sammen med min søn (i løbevogn), men tiden bliver lidt noget andet, når min barsel slutter og jeg starter med at studerer på HF. :)

Her kan i se et billede hvor stor forskel der er på når man starter med at træne og spise sundt. :)



 
MAN KAN DET MAN VIL, HVIS MAN KÆMPER FOR DET !!! :)
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar