29. juli 2014

Går august i møde :)

August challenge, 80 km på 31 dage:
Så er det snart tid til en challenge igen, og denne gang er det en udfordring fra facebook, som jeg skal i gang med, den hedder løb 80 km på 31 dage, hvor man opdatere på facebook hver gang man har været ude og løbe f.eks. 5 km/5 km, det bagerste tal er hvad du samlet har løbet i alt.
Jeg glæder mig til en ny challenge, så selvom jeg træner i fitness, syntes jeg det er fedt at tage denne challenge op, og vil da vise jer at det er muligt at komme igennem 80 km., nogle vil mene det er umuligt og meget urealistisk, men jeg ved at det kan lykkedes, da jeg kender andre der også har gennemført dette. Så får vi samtidig noget motion, det fede er det er, at der ikke er kun er mig som tager denne challenge op..:)

Er du frisk på denne challenge, kan du læse om den her:
https://www.facebook.com/events/1454647824788354/?fref=ts

 
VI KVINDER SKAL DA VISE AT VI DUER TIL NOGET!! :)
 
 
Tæller: 30 dage til Femilet-kvindeløb i Vejle. :)
 
Selv jeg ikke har trænet som jeg plejer det sidste stykke tid, af personlige årsager som jeg ikke lige vil fortælle her, får jeg stadigvæk trænet nede i fitness centeret i DGI-huset i Vejle.
Jeg er meget spændt og stolt af at jeg skal løbe til femilet-kvinde, som støtter en god sag, og ikke mindst at jeg har fornøjelsen at jeg kan løbe med alle de friske kvinder som også støtter denne gode sag.
Jeg ved fra sidst til Vejle-løbet at det er en vild fed oplevelse at være med til sådan et løb, og derfor skal jeg nok komme igennem dette løb med en god tid.. Er startet på at løbe igen, og det skal nok blive super godt.. :D
 
FEMILET-KVINDELØB, GLÆDER MIG TIL D.28. AUGUST.. <3
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar