6. juli 2014

Livet er en kamp..!!

Livet er en kamp.!!

Der er ingen der har sagt at det er let at komme i mål og få den krop som jeg kæmper for, ligesom jeg er jeg kommet i lidt modgang angående min træning, men som stærk som jeg er, skal jeg nok komme igennem det.. Efter at vi har nydt vores ferie, har det faktisk været super svært at komme i gang igen, lige efter at vi kom hjem, blev min søn syg med en lille virus og det tog alle mine kræfter, så har slet ikke haft tid til at løbetræne som jeg gerne ville, men efter 4 dage med sygdom så er han endelig på benene igen og jeg begynde at komme ud og træne med igen.

I morgen står den atter på en træningsdag, min mand og jeg skal ud og løbe i morgen tidlig, sammen med vores søn, og glæder mig helt som et lille barn til at komme i gang med træning.
Jeg har også tilladt mig at lave en fast plan for alle mine måltider, hvad jeg skal spise, så jeg kan komme i gang med alle de mellemmåltider, som jeg er knap så god til at spise i løbet af dagen, men hvis jeg gerne vil tabe mig, skal jeg altså i gang. Jeg er meget spændt på hvad der kommer til at ske af udvikling de næste 2 måneder, og er frisk på at gå 100 % ind på den.. :) <3

Jeg sagde at jeg ville træne uden at jeg ville gå i fitness center, og det agter jeg at gøre stadigvæk, både overfor mig selv, men også for at vise jer at det sagtens lade sig gøre uden at betale en formue for at få en lækker krop.. :D

De næste 2 måneder vil jeg følge en streng madplan og en speciel plan for det træning som jeg vil i gang med, næste mål for mig vil så være:
  • At tabe mig 5 kg
  • Gøre min krop strammer 
  • Få min løbekondi i top
  • Kunne løbe 5 km på 35 min.
Der vil løbende komme opdates på min træning og lækre retter :)

DET KAN GODT LADE SIG GØRE :D 


Glæder mig til at i følger mig her på bloggen.. :)








1 kommentar:

  1. Jeg syntes du er så sej.. Ville ønske jeg kunne gøre det samme som dig søde.. men kan ikke finde motivationen eller enerigen.. :( så det er så super flot.. og et gammelt ordsprog siger.. de bedste veninder er ikke altid dem du snakker med hver dag.. ;) sådan er du for mig ;) held og lykke søde.. knus

    SvarSlet