29. juni 2014

Så er jeg tilbage på bloggen!! :D

Ferien i Alanya 2014:

Vi har haft en fantastisk ferie til Alanya med vores dejlige familie. Det har været en super lækker ferie også var den også tiltrængt efter en masse ræs herhjemme, så er det lækkert at man kan komme ned til varmen og slappe af i 14 dage med min dejlige familie.. <3



Vi fik hygget os meget ved poolen, og vores søn Lucas elskede det bare <3 Så fik vi gået en dejlig lang tur på 10 km op til borgen i Alanya og hjem igen, det var en super fed oplevelse at prøve også endda en billig oplevelse og vi fik hygget os rigtig meget både op og hjem igen fra borgen. Hver dag gik vi ind til centrum for at kigge på forskellige "hjørner" af byen, og vi fik set en del på de 14 dage som vi var der.

Da det til sidst på ferien blev meget varmt, valgte vi at blive inde døre med vores søn, da han slet ikke kunne tåle at være ude i solen, da det simpelthen var for varmt, så vi fik i stedet for hygget os inde i Receptionen, eller værelset hvor der var aircondition..
Alt i alt var det en super tur og ikke mindst et super godt hotel som boede på, det var hotel Sealine Bonapart, og vi vil helt klart gerne komme tilbage igen næste år, det var helt fantastisk..
Som et ordsprog siger: " Ude godt, men hjemme bedst" :D

Hotellet vi boede på :)



Da jeg ikke har trænet i ca. 14 dage alt i alt, de første 14 dage, før rejsen, var vores søn ved at udvikle sig og havde brug for sin mor i næsten døgndrift, når farmand ikke var hjemme, også er energien altså ikke hvad den normalt er, så jeg valgte bevidst at fokuserer på min søn, også måtte jeg skippe min træning, for min søn har brug for mig i sådan en tid, så tager jeg gerne den tid også må træning altså vente.. :)

Da vi var på ferie fik vi gået rigtig meget hver eneste dag, mange km hver dag og vi fik svømmet meget i poolen også, så det var ikke det vi manglede i hvert fald, men løbet fik vi ikke, da det var alt for varmt at løbe dernede, når der er ca. 30 grader og nogle gange mere, men vi lavet motion på en anden måde. :)



Efter at kommet til DK igen:
Efter en god lang pause, startede jeg lige søndagen, dagen efter vi kom hjem, med at løbe en lille tur på 4 km kl. 06.40 om morgenen, vågnede kl. 6 og kunne ikke sove mere, og trængte virkelig at komme ud og løbe, så valgte at gøre det der. efter vi har været på ferie, og må sige at det var skønt at komme i gang igen, kan i hvert fald godt mærke at man ikke har været i gang de sidste par uger, men da jeg ved at det kan lykkedes med min træning er jeg optimistisk og starter med nye målinger af vægt, mave, balder, lår og arme og en ny udfordring, som hedder at vægten skal under 80 kg..
Har fået en helt ny energi igen, og er frisk på denne udfordring inden jeg starter med at studerer igen, her d. 13. August, hvor jeg starter på HF, som jeg glæder mig sindsygt med at komme i gang med.

Nu er jeg tilbage igen på bloggen, og skal i gang med at træne op til mine nye mål. Jeg glæder mig meget til at komme i gang med sund kost og en god omgang hård træning, så jeg kan få den krop som jeg har ønsket mig i mange år, og kan være tilfreds med mig selv.. :) Der vil komme om min træning, men også om sunde retter som i også kan bruge, hvis det er noget som tiltaler jer selvfølgelig.. :)


Fra imorges kl. 06.40, inden løbeturen :)
 

Tak fordi at i læser med her på bloggen, det betyder rigtig meget for mig, da jeg bruger meget tid på at sidde og skrive herinde og ikke mindst at dele mine tanker med andre end mig selv. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar