13. juni 2014

Fødselsdag..

Min 25 års fødselsdag..

I dag bliver jeg 25 år, og er blevet fejret med manér af min dejlige mand og søn.

Sådan foregik min specielle dag:
Startede lige dagen med at manden kom med rundstykker og en basse, super fedt at vågne dagen op på den måde. Så til omkring middag tog vi så ned på Jensens bøfhus her i Vejle og spise frokost, vi fik kylling, kartofler, grøntsager og deres hjemmelavet whisky sauce, så til dessert fik vi Ta´ selv softice, som bare smagte super godt.. Det var bare super hyggeligt, nu hvor vi ikke kommer så tit ud efter vi bruger tid på vores skønne søn Lucas..

 Efter morgenmaden: Kone og Mand :) <3


Lucas er i gang med at lege med computeren ( var slukket) :) 

Så fik jeg lov til at nærmest shop amok, valgte at gå i H&M, da de har en fed stil, da jeg så kommer derop, har de bare tilbud på næsten alt på deres tøj, sko, lingeri og sportstøj og selvfølgelig skal mor her da have noget nyt tøj, fik købt lidt forskelligt er bare super glad for at jeg fik købt noget godt for mine fødselsdagspenge og har stadig nogle penge tilbage, som jeg gerne vil gerne vil gemme.. :)

Da vi var færdige med at få shoppet, gik det hjemad, da Lucas også var ved at være træt efter en lang dag, syntes han var super dygtig i dag, da det er en lang dag for ham men han hyggede sig med farmand imens mor her var inde og kigge på tøj og prøve det..



I aften skal får vi besøg af en god kammerat André, som kommer over og hygger med fodbold, så bestiller vi nogle pizzaer, som vi spiser til aftensmad. Da vi skal på ferie i morgen er vores køleskab bogstaveligt TOMT, hehe. men det var jo også meningen eftersom vi ikke er hjemme i 14 dage..

Vil i gerne vide hvor vi skal hen??
Jeg kan fortælle at vi skal til Billund lufthavn og med fly, men hvor vi præcis skal hen, kommer på facebook i morgen tidlig.. :) GLÆD JER!!..

 

 
Her glæder hele den lille familie sig til at komme afsted kan i tro.. :)


Alt i alt har det været en fantastisk dag med min dejlige familie, og er slet ikke træt endnu.. Nyder at slappe af med manden imens bettemanden ligger og får sin lur :) <3 Love my Family <3 <3



I DAG  ER DET MIN FØDSELSDAG.. HURRA HIURRA HURRA.. :D


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar