4. juni 2014

Fitness i sommeren??

Fitness i sommerferien??

Her kommer løb til at fylde i sommerferie, når vi ikke er har vi planer, skal vi i hvert fald ud og løbe en tur i det dejlige sommervejr som vi har fået..
Det bliver en helt specielt ferie, da det er vores første ferie sammen med vores dejlige søn, og den vil helt sikkert være mindeværdig, vi glæder os i hvert fald til at få noget ferie, kun om 10 dage tager vi på ferie, men hvorhen kan jeg desværre ikke afsløre før på selve dagen..

Her skal sommerferien nydes inden at hverdagen starter igen, vi kommer til at lave en masse forskellige ting, inden jeg starter på HF og min mand tager lige en måneds barsel. Det bliver rart at komme i gang med en alm. hverdag igen..

I morgen skal jeg ud og løbe igen, og glæder mig til en dejlig rolig tur.. :)



Kommer du til at lave fitness i sommerferien?? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar