28. maj 2014

Træningstur til Albuen, Vejle.

Jeg er starter med projekt tabe-mig-uden-at-gå-i-fitnesscenter projekt. :D

Jeg har í mange år prøvet at gå i fitness center, men har aldrig rigtig fundet mig til rette disse steder. Efter jeg havde født min søn i november, ville jeg selvfølgelig gerne få min "gamle" krop tilbage, som før jeg blev gravid. Jeg har været en af de heldige, som kun havde taget 10 kg på igennem min graviditet, på grund af at jeg fik betinget graviditets sukkersyge, som gør at man skal spise som en der havde sukkersyge og derved ikke tager ret meget på i vægt..

Så da jeg skulle i gang med at træne igen, ville jeg prøve at løbe udenfor og da jeg fortalte min mand det, var han helt vild med det, at han faktisk, de gange han er hjemme om morgen/formiddag, gerne løbe med og træne. Så LØB blev det jeg forelskede mig i, i forhold til træningen, også fordi så kan jeg nemlig gøre det når det passer mig og ikke være afhængig af at han skal passes.

Startede med 5 km, og i startede blev der holdt mange pauser, men nu kan jeg løbe en tur med meget få vand pauser, er faktisk oppe og løbe 10 km nu, elsker at se at det fremad..

Når jeg løber har jeg min dejlige søn med i løbevogn, jeg syntes det er enormt hyggeligt at kunne træne uden han skal passes når jeg skal ud og træne. Så syntes han faktisk at det rigtig hyggeligt, de fleste af gangene sover han efter kort tid, det er bare super lækkert, så kan jeg nemlig koncentrere mig om min træning 100%.

Som nybagt mor syntes jeg nemlig ikke at der er nogen undskyldning, for ikke at komme ud og træne
og motionerer, det kræver bare de rigtige redskaber, såsom en løbevogn til baby, dog vil jeg sige at der er mange fordele ved en løbevogn, man kan f.eks. opbevarer sine ting i vognen, når man løber med den, har man nogle ekstra kilo på og det er godt armene..



Løbevogn= Viljen til at løbe som mor  :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar