28. maj 2014

Træning sammen med min dejlige familie..

Så er vi på den igen.. :)

Så er det endnu en træningsdag, og i dag har jeg været ude og løbe med min dejlige mand, sammen med sønnike. I dag var det ret blæsende vejr og rigtig koldt, trods disse ting, så kom vi alligevel ud og løbe, vi løb 5 km inde i nørremarksskoven. Rart at starte dagen med en omgang løbetræning.

Det som motiverer mig til at blive ved med at løbe, er den energi som man får af det, så har jeg meget mere overskud til min søn og mand. Kan også begynde at se at der kommer resultater, var i går nede i gågaden for at prøve noget sommertøj, og fandt ud af da jeg prøvede noget tøj at jeg er krympet en størrelse, så er gået fra størrelse L til M. Er super stolt af mig selv, da det er mange år siden jeg har været i denne størrelse.

Motivation= Viljen til at leve et sundt liv

Billedet er fra i dag på vej hjem fra løbetur :)

Hvad gør i for at holde jer i gang med motion i jeres hverdag?? :)

Hvornår startede jeg på løb?

Jeg startede for 1½ måned siden, hvor jeg besluttede mig for at jeg ikke ville ligge hjemme på sofaen og fordrive mit liv væk, så besluttede mig for at startede med at finde ud af hvad jeg bedst passede til mig af motion, da jeg før havde prøvet fitness center, som slet ikke fungerede for mig, da jeg havde vildt dårligt samvittighed over at kun kunne lave fitness, når min søn skulle passes, og der mente jeg at løb var det helt perfekte for mig.
Vi kom op i babysam for at kigge på løbevogn, som skulle bruges til når jeg skulle løbe. Vi prøvede nogle forskellige og fandt faktisk en løbevogn fra Zero2four til 1499 kr. Den var helt perfekt til os, også kunne man endda bruge den som klapvogn, så det var faktisk 2i1 vogn..
Løb er ikke kun noget som jeg skal gøre for at komme i form, men det er blevet en del af min nye livsstil,  hjemme træner jeg pilates øvelser 1-2 gange om uge, men fokuserer mest på løb, da det er det som jeg elsker at gøre når jeg træner..

Jeg er super glad for at jeg tog denne beslutning, og fortryder ikke en eneste dag.
Hvis du er en som har svært ved at komme i gang, så er første skridt på vejen at beslutte hvad der er den bedste træningsform for dig, og at man går 100 % ind for det man går ind i, selvom det er noget nyt man prøver. Nye ting er også godt, selvom man ikke er vant til det. Held og lykke med jeres træning. :)


Her kan i se vognen:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar