28. maj 2014

Min dejlige familie <3

Udover jeg bruger tiden på at løbe, så bruger jeg tid med min skønne søn Lucas og min dejlige mand Henrik, de er min klippe, når det går i modgang med tingene. Det er ikke altid det går som man forventer, og derfor er jeg super lykkelig over at jeg har min dejlige lille familie som støtter mig 100 %, ligeså støtter jeg min mand uanset hvad det er. :)

Lidt om mig og min familie:

Jeg bor jo som sagt i Vejle, sammen med min mand og søn. Jeg blev gift d. 20. Oktober 2012, med min mand Henrik, en helt vidunderlig dag som jeg aldrig glemmer. Vi har snart været gift i 2 år, og der er intet som kan ødelægge vores ægteskab. <3 
Min søn kom til verden onsdag d. 13. november 2013, jeg var 40+3 henne i graviditeten, da han blev født. Han vejede 3955 gram og 53 cm lang, så han var en dejlig størrelse. Jeg var helt overlykkelig for at han kom til verden, og der er ikke noget som kan måle sig med at få børn.

Lige nu er jeg på barsel, men starter med at studerer på Rosborg HF i Vejle, her til August, nyder tiden på barsel, men kan også godt mærke på mig selv at jeg snart trænger til at komme i gang igen. Så når jeg er færdig med min barsel, tager min mand lige 1 måned på barsel, og kører vores dreng ind i vuggestuen.. :) <3

Det var lidt om mig og min familie.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar