27. maj 2014

Velkommen..

Velkommen til Fitness4Living.

Jeg vil bruge denne blog til at man kan følge med primært i min træning og nye livsstil, som betyder ekstremt meget i liv lige nu. Så vil der også omhandle om min familie, som består af min dejlige mand og søn Lucas

Lidt om mig:
Jeg hedder Elisa, er 24 (bliver 25 d. 13. juni), så bor i Vejle med min dejlige familie, som består af min mand Henrik og min søn Lucas. Lige pt. er jeg på barsel, så har mere frihed til at kunne gøre hvad jeg gerne vil i forhold til min træning også er der masser af kvalitetstid med min dejlige søn, som er blevet 6 måneder gammel, han blev født d. 13. november 2013. Familien betyder meget for mig, og at jeg kan have tid til at træne også når jeg starter med at studerer igen.

Håber at i har lyst til at følge med, komme med indslag og blive inspireret af mig. :)

- Fitness4Living


Ingen kommentarer:

Send en kommentar