30. maj 2014

Løb i 2014 :)

Løb i 2014:

Jeg løber ikke kun for motionens skyld, men skal selvfølgelig også med til nogle forskellige løb her i året 2014. Jeg vil gerne udfordre mig selv, og få nogle forskellige oplevelser indenfor løb, da løb er blevet en del af min livsstil, og jeg er kun stolt af det, stolt af det jeg gør og hvad jeg kan præsterer og faktisk opfylde mine mål som jeg har sat mig selv. :)

Her kan du se de løb som jeg skal til i 2014:
  • Vejleløbet: 1. Juni - 5,2 km ( er tilmeldt)
  • Femilet kvindeløb: 28. august - 5,5 km ( er tilmeldt)
  • Zulu The Color Run i Odense: 7. September - 5 km ( ikke tilmeldt endnu)
  • Vejle ådal ½marathon: 19. oktober - 10 km ( ikke tilmeldt endnu)
Syntes at det er fedt at prøve nye ting og udfordre sig selv.. :)


Hvad står weekenden på??
Vi startede lige dagen med at løbe 5 km, ellers har dagen gået med en hyggegåtur, sammen med manden og sønnike. Så har jeg været nede og hente vores nummerstart til Vejleløbet, som er på søndag, vi glæder os meget, da det er vores første løb som vi skal til. I morgen står den på fødselsdag ved min søns gudforældre, Christina og Johnny, det skal nok blive hyggeligt, ser frem til en rigtig familie-hyggedag inden den store dag, føler næste det er som første skoledag, så mange sommerfugle har jeg i maven.. :D
Søndag er det jo den store dag hvor det hele går løs - VEJLELØBET 2014, klar - parat-start.. :D <3 Dem som skal til Vejleløbet, er i også klar?? ;)

Her er min dejlige familie. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar